Friday 12 October 2012

Golden Collagen Gel (New Packaging)

Hi!

Ni nak update kat korang semua, packaging baru untuk Golden Collagen Gel Pinkish Beauty Cosmetics. Hehe~

New Packaging, same great result!
Lawa kan packaging baru ni? Lagi senang sebab bekas dia memang takkan pecah. Lagipun, lagi senang untuk dibawa kemana-mana. 

Harga tetap sama. RM50 untuk setiap botol (30 biji). Nak harga lagi murah? Call Liya 012 682 5373 yer?


Produk di approve oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga JAKIM. So, tak perlu laa risau kalau nak pakai sbb memang2 SELAMAT dan HALAL untuk dibawa solat, x perlu ragu-ragu dah la lepas ni..best kan.. =)

Cara pakai dia sangat senang. Setiap kali nak pakai, bersihkan muka dengan sabun Gluthathione Collagen Soap, kemudian lap muka dgn menggunakan kain yang bersih, lepas tu ambil sebiji GCG pusingkan hujung dia, tarik JANGAN pakai gunting tau dan sapu dari leher bawak keseluruhan muka. Kesannya menjadikan keseluruhan muka bermaya, bercahaya, putih bersih tanpa sebarang cela dan ia adalah sangat ringan dan mudah menyerap ke dalam kulit begitu cepat, menyediakan kemasan satin tanpa berminyak.

Hanya sebiji sehari sudah cukup untuk mengembalikan keserian wajah, tampil lebih bersih, cerah dan bebas cela. Untuk kesan yg lebih baik gunakan 2 butir sehari, 1butir pagi dan 1 butir malam sebelum tidur.


Kandungan utama GCG : 

GOLDEN COLLAGEN GEL adalah gabungan 3 bahan utama yang bakal merealisasikan impian anda semua untuk memiliki kembali wajah halus, cantik dan licin! Dengan penyerapan yang pantas, menyejukkan kulit, bauan yang harum dan memberikan kemasan selembut satin pada kulit tanpa kesan berminyak.


COLLAGEN PEPTIDA

  • Peptida amat diperlukan dalam penjagaan kulit. Boleh kurangkan tanda-tanda penuaan pramatang dengan meningkatkan penghasilan kolagen, sejenis protein aktif yang memulihkan tisu kulit, menjadikan kulit lebih tebal dan mengurangi garis halus/kedutan.

  • Peptida berupaya mengawal dan merangsang kolagen aktif, menembusi kulit ke lapisan dalam tanpa kemerahan atau kerengsaan.

EKSTRAK BIJI ANGGUR

  • Salah satu sumber antioksidan paling ampuh untuk manfaat Anti-penuaan dan radikal bebas, berkuasa melindungi kulit daripada kerosakan akibat terik matahari serta pencemaran, memerangi jerawat dan ia juga boleh mengecutkan vena varikos.
  • Mengandungi lebih banyak kuasa antioksida daripada vitamin C & E. Kajian saintifik membuktikan bahawa kuasa antioksida proanthocyanidins yang dijumpai dalam ekstrak Biji Anggur adalah 50 kali ganda lebih besar daripada vitamin E dan 20 kali lebih besar daripada vitamin C.

YLANG YLANG AURA
  • Sumber tumbuhan (haruman bunga nya sangat wangi, diekstrak untuk minyak aromaterapi) yang mempunyai kesan menenangkan kulit dan jiwa, memberi imbangan kelembapan yang diperlukan, menjauhi kekeringan dan kulit kasar, juga boleh membantu menentang bakteria yang sering menyumbang kepada pertumbuhan jerawat.


No comments:

Post a Comment